Üzenet

"...mert tálentum van mindenkiben! Csak meg kell keresni, és használni azt!"

2014. május 13., kedd

Maradékból....

Időnként, amikor rossz passzban vagyok, bizony előfordul, hogy sok "elrontott" mézeskalács halmozódik fel a konyhámban. Általában van rá önként jelentkező, aki elfogyasztja, de még így is akad maradék. 
Nem is értem, hogy eddig miért nem jutott eszembe a megoldás?!

Álltam ma a boltban a darált keksz fölött, és éppen az jutott eszembe, hogy egy marék meggyből (vagy friss cseresznyével) micsoda remek csemegét kanyaríthatnék a legényeknek! És akkor villant be: maradék mézeskalács....

Na spuri haza, ellenőrzés, miből mennyi az annyi, és mit ad Isten (illetve : hogy, hogy-nem elvtársak!) minden adott a kókuszgolyóhoz!

Csak el kell morzsolgatni a megmaradt száraz mézes figurákat - itt előny a rajzolt! - és készülhet a fűszeres csemege.
Receptet nem kell megosszak, hiszen mindenkinek van kedvenc kókuszgolyó receptje, ugyanaz mehet bele, csak mézeskalácsból lesz.
Íze-illata isteni lett!





















(A fotót kölcsönöztem, mert mire észbe kaphattam volna- elfogyott) :o)

Jó munkát hozzá, és jó étvágyat kívánok!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése